28.07.2011

tatil :)

Nasıl tatlı bir boşvermişlik bu böyle. Üzgün kırkın mutsuz huzursuz ve huysuz olmalıydım. Öyle olacağımı sanıyordum. Oysa keyif bende mutluluk bende ferahlık bende. İstanbul güzel ben güzel hayat çok güzel. Ne acılı şarkılar dinlemek geliyor içimden ne bir şey ifade ediyorlar bana. Ne meydan okumak istiyorum, ne temize çıkarmak sevmeyişimi. Yok bir şey anlatasım bile gelmiyor.. Hayatımdan çıkardığım bütün insanlara olan isyanımın yaz okulunun son gününde nasıl sona erdiğğini, yalnız dışarda değil onlara karşı içimde bile hiçbir istek sevgi şefkat filan kalmadığını görmek garibime gidiyor. Biraz kızarım biraz üzülürüm sanmıştım. Söylediğim güzel bir şeye aldığım garip kibirli bir yaklaşım da sanki sevmek yerine canını yakmışım gibi haksız bir muamele de var bunların içinde. hayal kırıklığı oldu benim için belki bu yüzden. Keşke alkışlarla uğurlayabilseydim ben de.. Sadece ortaköy de bir iki hafta, yalovada bir iki hafta, arkadaşlarımla bir kaç pierre loti keyfi filan kuruyorum kafamda. Beylerbeynde bir öğlen güneşi, tek başıma sahilde bir çay bahcesinde.. Sonra cocuğumuzun doğumunu görmek istiyorum. Birkaç gün başakşehirde birkaç gün hastanede şeymayla olmak.. Ufaklığın ilk anlarına şahit olmak var aklımda.."madem her şey biter, yine başlar yeni baştan.."

Hiç yorum yok: