7.04.2012

Kurşuni Renkler




Önemli değil.. Senden önemli değil..

00:50

Bütün hazırlıklarımı yaptım. Takıntılıyım biliyorsun, masayı topladım, odayı topladım.. Kahvemi yaptım, Pazartesiye teslim edilecek yazıları yazmaya çok odaklandım. Son kontrolleri yaparken, playerda buna gelmiş sıra.

Bu şarkıyı aylardır dinlemedim. Uzun zamandır ağlamıyordum. Belçika'dan ayrıldığım gün havaalanında ağlamıştım sanırım en son. Hıçkırarak ağlamayalı çok olmuş.

Sen gideli çok olmuş.
Hiç dönmek istemedin mi, orada işler nasıl yürüyor, bir fikrim yok.

Bazen rüyalarımdasın.. Ama o kadar az ki. Uc beş yılda bir.
Siliniyor yüzün, hatıran sağ elimin üzerinde hep benimle. Ama sen yoksun.

İsyan etmiyorum. Ama çok istiyorum, çok istiyorum bu yaşlarımı seninle geçirmeyi. İhtiyacım olduğunda koşup gelebilmeni, çocukluğumu seninle geçirebilmiş olmayı.

Hiçbir yolu yok.

Ölümün rengini hiç sevmiyorum. Hergün, heran aklımda olan ölümün rengini ben hiç sevemedim.
Sana bu kadar erken gelmesinden mi bilmiyorum.

Yapamadıklarını yapabilmek için, birgün erkenden ölürsem, pişman olmamak için.. Bunlar için koşturuyorum. Öğreniyorum.
"Seviyorum aklımın almadığı şeyleri."

Ölümü sevmiyorum.

Sen hiç görmedin ama kardeşimiz çok güzel bir çocuk.

Birgün bir şekilde,  görüşmek üzere..

Vera

Hiç yorum yok: