17.02.2013

Üçüncü Sayfa- Zeki Demirkubuz

Biraz izlediğim filmlerden bahsedeyim sonra unutuyorum neydi ne olmuştu diye. Bu huyum çok kötü benim. Ne okuduğum kitapları ne izlediğim filmleri hatırlayıp onlar hakkında konuşabiliyorum. Neyse geçer zamanla inşallah böyle yazarak.


Evet çocuklar bu filmde benim canımın içi, oynadığı her filmi güzelleştiren Başak Köklükaya vardı. Kendisini Aşk ve Gurur ile başlayan bir tanıma sürecinden geçmiştik sonra oynadığı hemen her filmi izledim, adını say deseler tık yok yine ama. Ruhi Sarı hiç olmadığı kadar abime benzemiş bu filmde. Ama biraz daha güdük tipli olmuş. Hem ona çok ayıp etti Meryem. Meryem de az sürtük değilmiş hani. Nasıl kullandı attı çocuğu. Bi kere öptürseydi bari, onu bile çok gördü adama. Gerçi adam da anlasaydı ne türden bi kadın olduğunu. 2 çocuklu evine film izlemeye çağıran kadın ne menem bir şeydir anlaması gerekirdi. Bazıları hakediyor bu ezilmelerini sahiden bak.

Herneyse, hak döner dolaşır yerini bulur diyemedik en sonunda ama ortasında dedik. Çünkü Meryem'in kocasını kahvehanede bıçakladılar. İşte böyle de kader ipe diziyor boncukları, sen ne olduğunu bile anlamadan ipin ucu kesilmişse akıp gidiyorlar sırayla. No need to interrupt honey.

Hiç yorum yok: