15.12.2013

"Sen benimle evlenirsen bırakırım şairliği, şairlik mutsuz adamın işi" diye buyurdu Kamran :))

Bugün, uzun zamandır elime geçmeyen dinlenme fırsatını yakaladığım bir pazar. Kendime sakızlı bir Türk kahvesi pişirdim az sonra içmeye başlıyorum. Öncesinde biraz konuşalım istedim.

Kitaplara filmlere ve sosyal hayatıma bir ara vermiştim, aslında buna sıcak evde geçen bir kış ile devam etmek istiyorum pek mümkün olmasa da. biriken kitapları, istediğim filmleri aradan çıkarmalıyım bahar görünene kadar. Çalışmak bazı şeylerden koparıyor ama buna yenilmemek benim elimde. öbür türlü tamamen işe gömülmüş bir hayat beni çok mutsuz edecek biliyorum. Her şeyden uzaklaşmaya başlıyorsun, haberlerden de bir haber yaşamaya başlıyorsun, baştaki ufak vakitsizlik hiç bitmiyor hep vakitsizlikten dolayı bunlardan uzak duruyorsun. Gittikçe büyüyen bir sarmal zaten, teslim olduk mu yandık demektir.

Şimdi başlayabiliriz.

Hiç yorum yok: