31.10.2010

Sıraya geç 3, 2, 1

ßeni düzen-plan-sıra hastalığından kurtar okuyucu.
Yoksa bir gıdım yol gidemiyorum, görüldüğü üzere.
Niye böyleyim ben ya?
Bir haftada iki sınavım varsa, öncesindeki günlerde oturup çalışamama bunalımım nedir böyle allah aşkına?
Şimdi diyelim perşembe bir sınav, cuma bir sınav var. Ben mümkün değil perşembenin A dersine çalışmadan, B dersine çalışmaya başlayamıyorum. Bu kadarıyla kalsa iyi, A dersine çalışasım yoksa, çalışmıyorum. Çalışmıyorum ama gel gör ki ondan sonraki gün olan B ye de çalışamıyorum çünkü A'nın hatrı kalıyor.
Zaten diyelim A'yı bitiripp B'ye geçtim, mümkünatı yok aklımdan A çıkmıyor ki ben B'yi anlayayım. Bu durumda ben genelde perşembeye kadar A için sürünüp, A gecesi B'yi çalışıyorum.
Ama sonra gel gör ki aynı günde olan A ve B ler de oluyor olmuyor değil. O zaman bıçtığımızın resmidir, doğaçlama takılıyorum.

Bir şeyler almam gerekiyor, alışverişe çıkacağım, günlerce aklımda bir sürü şey birikiyor. Mümkün değil ben alışverişe çıkamıyorum, niye, liste yok.
O alışveriş kesin eksik olur, kesin ben bir şeyleri unuturum diye günlere günler ekliyoruz eksik-aksak fazladan 1-2 haftam daha oluyor.

Dostlarım, beni kolumdan tutup bir şeyler yapmak için sürükler misiniz?
Pek bir derdim var.

Hiç yorum yok: