31.12.2010

Mutlu Yıllar :))))




2011 geldi mi? Geldi :)

2010 yılı benim hayatımın en neşeli yıllarından biriydi, en çok mutlu olduğum günler bu yılın ıcındeydı. Bu yüzden ben başı ve sonu arasındaki süreçte çok şey yaşadığımı kabul ediyorum.
Hayatımda olmasa da olur yıllar dışında bir yıldı ve Busel bıttı, bölüme geçildi, yeni şeyler öğrenildi, yeni bir dil öğrenildi.

2010 hayatımda en az insan kaybına uğradıgım yıl sanırım. Hatta bir çok eski arkadaşımla görüşmeye başladığım bir yıl oldu.

Hayat bana güzeldi...
Her şey kolaycacık oldu, zorlamadan oldu.

Yılın son iki ayında bocalamalar oldu, bunları buraya da yazdım, hepsinden iki gündür uzağım.

Yılın son iki gününde de olsa, doğru bir karar verebilmiş olmak güzel.
ßoş şeyler için saatlerimi harcamaktan uzak olmayı seçtim.
Kitap okumayı, haber okumayı, ders çalışmayı, dostlarımla gezmeyi, onları aramayı seçtim.

Güzel şarkılar dinlemeyi, mutsuz şarkıları, mutsuz sözleri, mutsuz cümleleri hayatımdan çıkarmaya. ..

Olayları dillendirmemeye, üzücü şeyleri anlattıkca içinde boğulmamaya,
Daha düşünceli hareket etmeye,
daha dikkatli davranmaya,
daha mesafeli olabilmeye,
Gerçeklerden kaçmamaya, dürüst olmaya.

Şimdi hoşçakal 2010 :) Her yılı ömrümün dilerim en az senin kadar eğlenceli olur :)))))))

Hiç yorum yok: