25.03.2011

Kırık


ßahar geldi diye sevindim önce, kıpır kıpır oldu bi' içim.
Sonra uzun uzun pencereden güneşi, çimleri, orada oturanları, futbol oynayan cocukları izledim. Hepsi mutlu mu?

Giyindim ve güneş gitmeden yakalamak için koşmaya başladım. ßir banka iliştiğimde gölgeler geldi üstüme. ßuz tuttu yine parmaklarım. Yine kızdım kendime, en ufak rüzgarda bile iliklerimin donmasına küfrettim. Çikolata yarım kaldı, şarkı yarım kaldı, babamın sesi beni yarım bıraktı.
ßöyle mi olmalı?


Kanım çekiliyor, ürperiyorum, gözlerim mi doluyor bilmiyorum ama içim içimden taşıyor.
Hayır diyorum, hayır
Hayır diyorlar, hayır



Koca kış geride kalıyor, koca matem dolu bir kış geride kalıyor. Koskoca da bir bahar giriyor şehrin kapısından, koskoca bir yaz kapıda bekliyor, koskoca bir sonbahar arkasında duruyor.
ßitip gider mi bilmiyorum. ßitip gider mi bilmeyi cok istiyorum. Hata nerede bilmiyorum.
ßelki de haklı, "harama baktık, canımız yandı."

Vera R.

Hiç yorum yok: