12.08.2011

Cuma


Sanırım Afrika'da açllık var.
Sanrım doğuda askerler ölüyor.
Sanırım Dünya ekonomik krize girdi ve kimsenin haberi yok.
Sanırım mevsimlerde abukluklar meydana geldi.
Sanırım sporun güzelliğine şikeler gölge düşürdü.
Sanırım herkesin foyası ortaya çıkıkça rezillikler normalleşiyor.
Sanırım hepimiz yalan söylüyoruz.
Sanırım bu mutluluk çığlıkları atanların hepsi aslında çok acınacak haldeler.
Çünkü biz bu dünyaya keyfe keder yaşamaya gelmemiştik.
Sanırım herkes amacından saptı.
Sanırım bir şeyler olması gerektiği gibi değil.
Sanırım her şey göze sokulmak için , bütün yollar tıkanmak için var artık.
Sanırım rol yapmaktan kendileri olmayı unuttular.
ßaşkalarına oynamaktan, kendi gerçeklerinden koptular.
Ve sanırım ben hepsinden çok sıkıldım.

Ve sanıırım artık kilitledim kendime açılan kapıyı.

Gülümsemeye başladım ve sözümü gizlemeye.

Sıfatımı arıyorum.

Hayırlı cumalar..

3 yorum:

FKH dedi ki...

işte bu yüzden bir insanın ölümü trajedidir, bin bin insanın ölümü ise istatistik..

sıfat mı lazımdı?

ben boşları toplayayım..

Vera Rosmisli dedi ki...

Sıfatlar deniyorum: insanlık genelde soytarı, özelde aciz olabilir mi?

FKH dedi ki...

bu konu üzerine tezler, doktoralar filan yazılabilir..

sanırım sıfat aramaktan ziyade bir şeylerin daha iyiye gitmesi için çaba sarfetmekten bahsetmek lazım..

örneğin yola çıkmak için hala bir şeyler bekleyen insanlara; ne oturuyorsun kalk hadi demek gibi..

ps: bu arada bloğunun içerik takibi yapılamıyor. bu şu demek; ben sen bloğuna yazı yazdığın her zaman benim bloğuma haber göndersin istiyorum. lakin sen bu özelliği kapattığın için bu mümkün olmuyor. ayarlar kısmından değiştirebilirsin. ha istemem ben öyle şeyler, kalsın dersen de artık napalım. cekleri vadeye göre sirala..