1.01.2011

Kanatlar/2007/İstanbul

Dün gece yatağımda dönüp duruyordum, uyumaya çalışıyordum olmuyordu.
ßir dizi daha izliyordum, bir şarkı daha dinliyordum, bir oyun daha oynuyordum. Yine olmuyordu.
Sonra saat 4'ü biraz geçiyordu, aklıma yine şarkım geldi.
Açtım 1 kez daha dinledim. Uyudum sonra da.

Şarkım bana en çok Nur'u hatırlattı.
O söylemişti, ilk ondan duymuştum.
2007 yılı başlarında, Bir Ogün Sanlısoy konserine gidiyorduk, Fatih sokaklarında tramvaya yürüyorduk.
Nakaratı aklındaydı, nakaratını mırıldanmıştı, orda dilime dolanmıştı.
Sonra ben kızlar tuvaletinde ayna karşısında cok defa soyledim, çok kişiye öğrettim, çok kişiyle omuz omuza bağıra bağıra seslendirdim.
Çok defa Prof. Ayten Hoca'ya yakalandım, o da çok sevdi. Devam et, ben dinliyorum, dedi.

Devam ettim.

Sevdiklerim bir bir geride kalırken, ben hep kendi yoluma yürüyüp gitmeliyken iyi gidiyordu. Gecede, gündüzde, yolda, yastığa gömülmüş rüyasızlıklarımda, hayallerimin ortasında, kahvemin yanında, dostlarımla, Fatih'te, Atakent'te, Üsküdar'da, ßeylerbeyi'nde, Des'te, Namık Kemal'de, ßeyazıt'ta, Eminönü-Üsküdar, Eminönü-Kadıköy, Eminönü-ßeşiktaş vapurunda..

Daha yüksek sesle daha güzel oluyordu, daha çok şey kopup gidiyordu içimden, biraz daha kabulleniyordum gitmiş olanları, gitmeyenleri ama gidecek olanları.

"Sen anla.. yolu yokuşa sürmek değil..
Sen anla; kaderi başına yıkmak değil..

saz başka, oyalan başka kollarda..
aşk başka, başka, başka bul..

Üzgünüm / Değilim
Yorgunum / Değilim
Aşığım / Deliyim.. Deliyim ben deliyim...

Sen başka, başka birinin kollarında,
ßen başka, başka aşkın yollarında
Ah başka, başka, başka bul...

Üzgünüm / değilim, Yorgunum / Değilim, Aşığım / deliyim..
Deliyim ben deliyim..."

Hiç yorum yok: