13.04.2011

ßahar tatili @

İnsanın etrafında gülümseyen bir annenin, bir babanın, bir kardeşin olması çok güzel bir şey. ßen buna biraz geç kavuştum ama güzel oldu. Ailece kahkahalarla şakalaşmamız, birbirimize sarılmamızın yerini hiçbir şey tutamaz. ßu yüzden en güzel tatil buymuş gibi geliyor artık.
Tatil öncesi Genç Akademi'ye katılıp güzel bir 3 gün yaşadık. Pişman da olmadık tatilin 3 gününü feda ettiğimize. Tanıdıklarımız, öğrendiklerimiz, sürdüğümüz keyif, bireysel tatmin filan işin içine girince zaten kardayız.

Tatilde arayı kapatıp, bir dönemdir süregelen tembelliğimin etkisini yokedecektim ama yapamıyorum. 3 gün sonra Ankara'ya dönüyorum ve hala elde var sıfır. Sınavlara tam anlamıyla çalışarak dönebilsem en azından bir işe yaramış hissedeceğim.
2,5 makale var elimde ki zaten dilleri ağır nasıl okunacak bilmiyorum.

Şimdi bir işin ucundan tutmak için bilgisayar başından kalkmam en iyisi olacak. :)

Hiç yorum yok: