2.04.2011

Hosgeldin Nisan :)


-



Ankara'ya da bahar geldi sonunda. Nisan ayına gece gündüz her fırsatta "Born this way" dinleyerek girdim. Şuan kulaklarımda hala aynı şarkı çalıyor. Siz de okurken dinleyin buyrun:

-




Mart geride kaldı.

Kış geride kaldı. Bir ay gecikmeli de olsa. Çok mutluyum kurtulduğuma. Kurtulduğuma inanıyorum. Çünkü hiçbir acı duymuyorum aklıma geldiğinde ve hiçbir pişmanlık duymuyorum.
Olması gerekenler olduğu için.

Mart ayıyla birlikte gereksiz yere fazla değer verdiğim arkadaş' larımı da geride bıraktım. Onlara sadece kendileri ne kadar değer verdiklerini hissettiriyorlarsa ben de o kadar değer vermeye karar verdim. Kimisine gördüğüm yerde selam verip geçerek, kimisine belki biraz daha şefkat. Ama hepsi bu.

Kara kış üstümüzden geçti gitti ya, bir daha dönmek istemiyorum. Eğlencenin dibine de vurmuş olasam, ülser oldum çıktım bu kadar kücük bir detaya takılmaktan.

Ayağım takılsaydı düşebilirdim, yüreğim takıldı ama paçayı kurtardım.

ßen bu yola girerken hedeflerim vardı, onlar için hergün dualar ederek gelmiştim Dualarla gelmiştim ben bu noktaya. Peki bunu böyle değersiz insanlar için yakmaya değer miydi? Gözümde bir perde vardı da açılmış gibi oldu.

Kendime geldim.
Bahar da geldi.
Aynı ana denk geldi.

Hadi, hadi yıkalım ortalığı (:

I'm beautiful in my way because God makes no mistakes. I'm on the right track baby, I was born this way!

Hiç yorum yok: