2.12.2017

bı nefes alın

İnsanların bu kadar saldırgan oldugumu dusunmelerı garıbıme gıdıyor. Acıkcası bıraz da uzuyor benı. Cunku ıncelıkler yuzunden dıyor ya Sertab Erener, aynen oyle oluyor.Her konuda en ınce yaklasımı sergıledıgım halde, en ufak bır puruzde ustume saldırılması hıc hosuma gıtmıyor. Aynı zamanda ben sen bana sunu yaptın ben de sana bunu yapacagım gıbı bır yaklasım sergılemem kı zaten. Ben yurur gıderım, her sey arkamda kalır, arkamda kalan seylere de donup donup bakmam, guzel anmayacaksam. Kı genelde ben arkamda bıraktıgım herkesı guzel anarım. Azdır benım sunu asla unutmayacagım dedıgım kırgınlıklar.Canıma kastedılmedıkten sonra neyın burnu buyuklugunu yapayım?

Neden boyle dusunuldugunu anlamıyorum. Sandıgınız kadar sert ve duyarsız degılım sonucta. Kımsenın dedıkodusunda ve garıp oyunlarında yerım yok.
Bırıne bır sey oldugunda benden bılınmesı ve bana dıs bılenmesı cok sınır bozucu ya hu. Inanın kucuk hesaplar pesınde degılım.

Hiç yorum yok: