20.11.2010

Fringeeee


Fringe'i tekrar çok bi çok sevmeye başladım ben. Anis 'in tavsiyesiyle üç-5 ay önce ilk iki sezonu yuttuktan sonra, 3. sezon pek bir sıkıcı gelmeye başlamıştı. Aslında olayları kavrayamayan terelli tarafıma denk geldi, sıkıldığımdan izlemeyi bırakıvermiştim.

Azmettim bayram tatilinde 3. sezon ilk 3-4 bölümü izleyip sindirince yine aşkım depreşti ve 7. bölüm itibariyle yenilerini iple çekiyorum.

Broyles'un oğlu Cristopher denen velet-i şahaneye sahiden bayıldım, vuruldum, o ne harika bir bıcırıktı öyle.

(Irmak burdan sana sesleniyorum, zenci bebek fikrimiz hala cepte)

Olivia paralel evrende kızıl saçlarıyla daha güzel.Pasparlak bir ten, beyaz parıltılar, koyu dudaklar, turuncu saçlar. Dünyada ise gayet sarışın kırışık 40 larına merdiven dayamış civciv sarısı saçlı bir kadın sadece..

Hiç yorum yok: