21.02.2011

Ciddi bir şeyler,

Gelin biraz sert konuşalım, bu kadar güleryüz yeter.
Görmediğimi sanıyorlar ya, hani ben anlamıyorum ya biri laf sokmaya çabaladığında, diğerleri güldüğünde, birileri bir imada bulunduğunda. Çok biliyorsunuz siz. Çok akıllısınız.Ezik yanlarınızın örtülmesi için bulduğunuz kılıflar çok yaratıcı, çok afili, çok şıklar. Ama bunlar onları görünmez kılmıyorlar. Ben görüyorum.
HAni çok bilmiş, çok geveze belki çok ukala bir görüntü var ya, onun altında hepiniz için ayrılmış bir pay var ve ne öğrendiyse paylaşma ve iyiliğinizi gözetme varken siz bunu tersinden anlayıp ilk fırsatta lafı gediğine koyduğunuzu sanırsınız ya, Ben tepki veremez gibi mi geliyorum?
Ben güzel rol yaparım, anlamamış gibi yaparım, farketmemiş gibi, duymamış gibi de yaparım.
Ama biliyor musunuz o ezikliklerinizin altında siz çok yaralısınız. Ben en azından kendi yokluklarımın farkındayım ve açık sözlülükle bunu dile getirebiliyorum. Siz başarısızlıklarınızın arkasında o kadar zayıf o kadar geridesiniz ki, insanlara kin bağlamanız bu yüzden.
Ben bugüne kadar o kadar çok şeyi görmezden geldim ki, saflığımdan değil, huzur kaçmasın diye, tersim de pistir benim, zıttımı gordunuz mu? Gormeden kendinizi bi bok sanmayın bence.

Şimdi oturup bir güzel düşünün, bu kız ne zaman istedik de yardımcı olmadı diye, sonra elinizi o olmayan boktan vicdanınıza bir koyun, evet daha düşük notlu bi insan olsaydı onu aramızda bu kadar yabancı bellemezdik, deyin. Çünkü ben bunu biliyorum. Çünkü bu ilk değil. Çünkü siz hem nankör hem bok beyinli olmaktan oteye gidemeyen tipler, dünyada cok az olduğunuzu sanıyorsunuz, değilsiniz beyler, değilsiniz bayanlar.

Götlerinin inikliğini sahte mutluluklarla dolduranlar, siz benden mutlu değilsiniz, siz benden üstün değilsiniz. Emin olun o bomboş arkadaşlık dostluk kavramlarınız, o aynı ortamda bir kişiye dair soylenen şeye kahkahalarla gülüşleriniz hepinizin zamanında açamadığı ağızlarının acizliğinden. Sıkmıyorduysa kendiniz söyleseydiniz ya.

Yüreğiniz var mıydı yoktu.

Yukarılarda yalnızlık olabilir, ama zirvede bok beyinliler yoktur.
Dostluk, arkadaşlık kavramınıza koysunlar sizin.

Vera

Hiç yorum yok: