19.02.2011

ßugün burda cumartesi, ben senin saçlarını..

ßir cumartesiye sabahın 9 unda alarm ile başladım. Müthiş planlı programlı ve dakik arkadaşlarımı birer birer aradım, kahvaltıda anlaşmıştık biz güya. Neyse bütün her şeyi topladım mutfağa taşıdım, derken yarım saat sonra Irmak hanım duşuyla açılıp yanıma teşrif buyurdular. Bir bucuk saat filan da biz güzelll bir kahvaltı sofrası hazırlamaya koyulduk. elimizden geleni ardımıza koymadık. Kendimizi aştık o derece. Gel gör ki bizim 9.35 te yola çıkması gereken Münük hağnım dere tepe aşıp gelmeyi beceremedi ve saat 11 den daha fazla bir şeyken biz bi toplanabildik.
O iki saatlik kahvaltı ve gırgır şamata yetmedi elbette ama ayrdı düştük.
Kızılaya bir gidişim var,
Nasıl yağmur yağıyor Ankara'da.
Şapkamı geçirdim basıma, ellerim ceplerimde, kulağımda 'torn', binaları insanları, kaldırımları, ayakları, su damlalarını izleye izleye, kendimi yabancı bi ülkedeymis gibi sınayarak Sıhhıyeden Karanfile kadar aylak aylak ıslanarak yürüdüm gittim.

Sevilenler bir masada, gözler güzel, yüzler güzel, kalpler güzel, biz de güzeliz masallah :)

Fotoğraf çekmekten kalan vakitlerde de "eee daha daha nasılsınız" bıdı bıdı bıdı :)

Sonra facia bi sekilde kendimi burger king de buldum ama orası karıstırılacak bir mevzuu değl, Zeynep Irmak'la aramızda bu kez.

Şimdi kulağımda 'iki sakin' çalıyordu, Tunus durağına yürüyorum "18 gündür temizim, onla başlayan tüm cümlelerden uzak" diye diye otobüse bindim. Oyle de kampüse döndüm.

Akşam şekerlerinin yanında ders çalışayım dedim, bu bi hataydı, az sürdü, hiçbir şekilde yeni döneme adapte olamadım, ödevleri bile nasıl tamamlıyorum bilmiyorum. Zaten bütün hocalara bir bir mahcup olmakta üzerime yok çok şükür :)

Ve iste odada bir seyler dinlemeceler ve bir seyler okumacalar devam ediyor.

Şuan saat 00.00.

Yazı bittiğinde geçmiş olacak tabii.

Yarın kocaa bir atölye, saatlerce. Bezdim yavs uyumak dinlenmek istiyorum :(

Ptesi mülakat var sanırım, Erasmus zıvırı için, hem çarşamba da ahahaha büyük kavuşma yemin ediyorum hayatım boyunca hem ben hem ailem bu anı bekledi. Sevgili doktorum ve ben sonunda konuşucaz karşılıklı :)))))

Salı bi sunum, cuma bi quiz.

5 tane film aldım kütüphaneden haftasonuna, ne gaflet amannn Allah'ım! Birini bile izleyemedim.
(Karanlıktakiler,Sonbahar,Küçük Kıyamet,Korkuyorum Anne, İçimdeki Deniz)


Aşk hala yokk.. aşk.. Koy g...ne rahvan gitsinnn hep aynı terane be!

Hiç yorum yok: