22.02.2011

ırmak@kıskançlık krizine gellll arkadass!

Zaten bi türlü dersin başına oturamıyorum, salak salak facebookta onla bunla yazışıyoruz derken zırt bir telefon, bir çığlık:

-Merveeeeee çabuk koş gel, Alperenin eski sevgilisine bak!
-Irmakcım simdi film izlicem, ben burdan baksam adı ne?
-Merveee gel diyorum sana cabuk gel çabuk

Haydi kalktım çıktım :D

-Şuna bak cok mu güzel? güzel mi? O mu güzel ben mi?
-Allah için güzel kızmış, süslü filan erkekler sever süslü kızları biz biraz kaba sabayız biliyosn ırmakcım :D
-Merveee ne diyosun merveeee, defol merve, allah seni kahretsin merve! Çok mu güzel lan?
-E yani güzel kız, boş birine de benzemiyo filmler yazarlar filan?
-Ya ne diyosun ya,
Çocuk haklıymış bu konuları konuşmayalım derken :(

-Irmakcım sen de güzelsin seni seçmiş sonunda!

Zırt bi telefon, müno arıyo:

-Alo ırmak?
-Münevver ben güzel miyim değil miyim fikrini soyle
-Sen çok şirinsin ırmak
-Ben hep şirin olayım zaten!!!!!!
-Gerçek fikrini soylemeyen domuz olsun münevver len!
-Irmak güzelsin

-Hacı kız güzel çıktı ya.. :( Defolll merveee, kahrol merveee, s..git merveeeee...
Kız boş değilmiş aga, ben çok boşum ya. Boş değilmiş la kız, can yüceli beğenmiş. Oturim ben de herkesi beğenişm ben de boş olmayayım. Ben mi o mu ya? Merve ciddi fikrini söyle ! Siz gidin zaten! Aga mervee! Doğru söyle! O kızın bi kaç fotosunu kaydet, cansuya yolla hemen, sor hacı!

-Münevverr! herkese sor, gülceye filan etrafında ne kadar insan varsa!
Gülce bence de anlamıyo alperen gayet güzel bi cocuk.

-Mervee bu cümleleri yazma bloguna, gebertirim.
Beni çirkin bulan bi insan var mı ki? Aga ben cirkin miyim len?
Aga yani azııckk şişmanız diye de çirkin değiliz yani? Alpereninde yastıgı var ona bakarsan!
Aga yarından itibaren rejime başladım, yok len zaten ablamın düğününde şişman mı olacugum!


:D :D

Bu gece ortalık ayağa kalktı, sağol valperen :D

edit: nitekim öyle oldu, gerdanım komple yandı, bilgisayarım yere çat diye bi yapıstı, ortalık birbirine girdi :)

Hiç yorum yok: